Την ικανοποίησή της για την ομαλή διεξαγωγή των εξετάσεων, εξέφρασε μιλώντας στο ERTnews η υπουργός Παιδείας: «Ξεκινήσαμε καλά» είπε η Σοφία Ζαχαράκη. Ιδιαίτερη αναφορά έγινε στο χθεσινό θέμα της νεοελληνικής γλώσσας, για τη δημιουργικότητα, το οποίο χαρακτήρισε «ευχάριστη έκπληξη» για τους μαθητές, που «ξεκίνησε έναν διάλογο».
Όσον αφορά το χρονοδιάγραμμα, οι μαθητές θα λάβουν τις βαθμολογίες τους προς το τέλος Ιουνίου, λίγο μετά την ολοκλήρωση των ειδικών μαθημάτων. Αμέσως μετά, θα ακολουθήσει η περίοδος συμπλήρωσης των μηχανογραφικών δελτίων. Οι πολυαναμενόμενες βάσεις εισαγωγής αναμένονται τις τελευταίες πέντε ημέρες του Ιουλίου.
Στόχος του Υπουργείου είναι η έγκαιρη ενημέρωση των υποψηφίων, ώστε να γνωρίζουν νωρίτερα σε ποιες σχολές έχουν εισαχθεί. Αυτό θα επιτρέψει τον καλύτερο προγραμματισμό για τις οικογένειες, ειδικά σε περίπτωση σπουδών μακριά από τον τόπο κατοικίας, και θα μειώσει τις ημέρες αγωνίας για τους νέους.
Η Υπουργός έστειλε, τέλος, ένα μήνυμα αισιοδοξίας στους υποψήφιους: «Ανοίγει ένας καινούργιος δρόμος. Ο δρόμος αυτός έχει πάρα πάρα πάρα πολλές διαδρομές που μπορεί να επιλέξεις», τόνισε, τονίζοντας τις πολλαπλές ευκαιρίες που ανοίγονται μπροστά τους.
Επιτυχία για το Ψηφιακό Φροντιστήριο – Έρχονται Επεκτάσεις
Αναφερόμενη στο ψηφιακό φροντιστήριο, η κυρία Ζαχαράκη εξέφρασε την ικανοποίησή της για την πορεία του κατά την πρώτη του χρονιά λειτουργίας. «Πήγε πολύ καλά για πρώτη χρονιά. Η αλήθεια είναι ότι έγινε πολύ καλή προσπάθεια από τον προκάτοχο τον Κυριάκο Πιερρακάκη με πολύ καλούς καθηγητές του δημόσιου σχολείου, οι οποίοι κάθε μέρα αναρτούν καινούργιο υλικό», δήλωσε.
Το ψηφιακό φροντιστήριο πρόκειται να συνεχιστεί και του χρόνου, επεκτείνοντας μάλιστα τη λειτουργία του. Νέα, ασύγχρονα μαθήματα θα προστεθούν για τάξεις από την 5η Δημοτικού έως την τελευταία τάξη του Λυκείου, ενώ τα μαθήματα της Γ’ Λυκείου θα παρέχονται και ζωντανά.
Τα στοιχεία δείχνουν ότι η πλατφόρμα έχει αγκαλιαστεί από τους μαθητές, καθώς από τους περίπου 100.000 υποψήφιους, πάνω από 45.000 χρήστες έχουν ήδη αξιοποιήσει τις υπηρεσίες της, καταδεικνύοντας την ανάγκη και την αποτελεσματικότητα της ψηφιακής αυτής υποστήριξης.