Επιχειρήσεις

18ο Hydra Meeting: Uber και Airbnb και στις ασφαλίσεις


Ραγδαίες οι εξελίξεις στον ασφαλιστικό κλάδο. Χάνουν το παιχνίδι όσοι μείνουν προσκολλημένοι στο παρελθόν.

Τ’ αυτοκινούμενα οχήματα, οι άτυπες ψηφιακές συνεταιριστικές ασφαλιστικές (peer to peer insurance), οι επιδράσεις της τεχνολογίας στην ιατρική και στο κόστος της ασφάλισης ήταν τα βασικά θέματα που συζητήθηκαν την πρώτη ημέρα στο πάνελ του 18ου Hydra Meeting (21-23 Σεπτεμβρίου 2016) το οποίο αποτελείτο από τους: Joachim Michaely, Senior Motor Consultant, Munich Re, Γκέρρυ Ραφτόπουλο, Διευθύνοντα Σύμβουλο της MedNet International Ltd, θυγατρική της Munich Re, Ηρακλή Δασκαλόπουλο, Αναπληρωτή Γενικό Διευθυντής στην Εθνική Ασφαλιστική. Τις διεργασίες του συνεδρίου άνοιξε με την ομιλία του, ο Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου Πρόεδρος της ΕΑΕΕ και Πρόεδρος και Διευθύνοντα Σύμβουλο στης Eurolife ERB. Το συντονισμό του πάνελ είχε ο Ερρίκος Μοάτσος Πρόεδρος στην Επιτροπή Δημοσίων Σχέσεων στην ΕΑΕΕ, και Διευθύνων Σύμβουλος στην ΑΧΑ Ασφαλιστική ΑΕ.

της Ελενας Ερμείδου

Ο Πρόεδρος της ΕΑΕΕ δια του λόγου του «οδήγησε» το κλάδο στην επόμενη ημέρα που, μεταξύ των άλλων είναι όπως χαρακτηριστικά δήλωσε «το peer to peer insurance», παραθέτοντας το παράδειγμα μίας εταιρείας των ΗΠΑ, η οποία έχει δημιουργήσει απευθείας επικοινωνία με τους καταναλωτές, χωρίς κεφάλαια και εποπτεία, συμπληρώνοντας ότι «παραδείγματα όπως η Uber και η Airbnb θα δούμε και στις ασφαλιστικές». Το peer to peer insurance, ακόμα δεν έχει εφαρμοστεί ευρέως, πρόκειται για μία μορφή άτυπης ψηφιακής συνεταιριστικής ασφαλιστικής η οποία είναι εξωθεσμική και δεν ελέγχεται. Η μορφή αυτή αυτασφάλισης στηρίζει σε προηγμένες μορφές ψηφιακές τεχνολογίας.

Ουσιαστικά, το μήνυμα είναι πως όσοι παραμείνουν στην τεχνολογία του παρελθόντος θα αντιμετωπίσουν προβλήματα με την αγορά.

Στα αυτοκινούμενα οχήματα και της επιδράσεις της νέας τεχνολογίας εστίασε την ομιλία του ο Joachim Michaely. Στα θετικά της τεχνολογίας αυτής η βελτίωση της τεχνολογίας των φρένων με την ανίχνευση πεζών αλλά και η ηλεκτρονική σταθεροποίηση αυτοκινήτου μέσω ανίχνευσης, ειδοποίησης κατεύθυνσης και επικοινωνίας . Στα αρνητικά μεταξύ των άλλων η αύξηση του κόστος των εξαρτημάτων.

Τα αυτοκινούμενα οχήματα, για τα οποία πρώτο είχε γράψει πρώτο το Sofokleousin.gr από την διεθνή έκθεση του Μονάχου «Transport & Logistic 2015» όπου ήταν το μοναδικό μέσο από την Ελλάδα που κάλυψε την έκθεση θα αλλάξουν το πλαίσιο ασφάλισης επαγγελματικών ευθυνών, οι ευθύνες μεταφέρονται από τον οδηγό σε εταιρείες λογισμικού, στο κατασκευαστή και γενικά στην παραγωγή των οχημάτων ενώ,.το κόστος ασφάλισης αναμένεται να πέσει μέχρι και 70%-80% .

Σχετικά δημοσιεύματα του Sofokleousin , διαβάστε παρακάτω

Αναδημοσίευση από την Δημοσιογραφική Ενωση ΕΑΕΤΕ: Transport & Logistic 2015: «Έρχονται φορτηγά με αυτόματο πιλότο», καθώς και  «Το λεωφορείο χωρίς οδηγό ασφαλίζει η Interamerican».

Σύμφωνα με μελέτη της KPMG υπάρχουν τρία σενάρια στην εξέλιξη των ασφαλίστρων αυτοκινήτου για τα επόμενα τρία χρόνια. Το πρώτο σενάριο το οποίο είναι το πιο συντηρητικό φέρει τα ασφάλιστρα από 24,3 δις ευρώ το 2015 στα 20,6 δις ευρώ το 2030. Το δεύτερο σενάριο που είναι πιο κοντά στην πραγματικότητα από  24,3 δις ευρώ 2015 στα 15,6 δις ευρώ το 2030 και το τρίτο σενάριο που μάλλον είναι υπερβολικό, φέρει τα ασφάλιστρα αυτοκινήτου από 24,3 στα13,3 δις ευρώ.

Το αφιέρωμα στο διεθνές συνέδριο των αντασφαλιστών 18ο Hydra Meeting, συνεχίζεται με τις επιδράσεις της νέας τεχνολογίας στην υγεία

Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις