Μια μεγάλη διεθνής μελέτη σε 26.000 ιδιοκτήτες ηλεκτρικών οχημάτων σε 30 χώρες, έριξε φως σε ένα ζήτημα που ταλανίζει την αυτοκινητοβιομηχανία εδώ και μήνες. Τα αποτελέσματα είναι ξεκάθαρα: η αμφιλεγόμενη εικόνα του Έλον Μασκ επηρεάζει άμεσα τις αγοραστικές αποφάσεις για την Tesla, μετατρέποντας αυτό που κάποτε αποτελούσε πλεονέκτημα μάρκετινγκ, σε πραγματικό εμπορικό μειονέκτημα, για την αμερικανική μάρκα.
Έρευνα που διεξήγαγε η Global EV Alliance αποκαλύπτει ότι στη πλειοψηφία των οδηγών ηλεκτρικών οχημάτων, το 53% των ερωτηθέντων, δηλώνουν ότι αποφεύγουν ορισμένες μάρκες για πολιτικούς λόγους. Αυτή η τάση, καταδεικνύει την εμφάνιση ενός νέου κριτηρίου επιλογής, που υπερβαίνει τις παραδοσιακές τεχνικές και τιμολογιακές παραμέτρους.
Διαβάστε περισσότερα στο carselectric.gr