Τον Μάρτιο, η BYD τράβηξε την προσοχή με μια νέα πλατφόρμα 1.000 βολτ, για τα premium ηλεκτρικά της οχήματα. Χάρη στην «Super e-platform», μια ενσωματωμένη επανασχεδιασμένη μπαταρία Blade και αρκετές τεχνικές βελτιστοποιήσεις, τα Han L EV και Tang L EV, μπορούν να φορτίσουν με ισχύ άνω των 1.000 kW. Το βασικό κόλπο, είναι ότι για τόσο υψηλή ισχύ, δύο καλώδια φόρτισης εισάγονται ταυτόχρονα στο ίδιο όχημα, με κάθε μοντέλο να διαθέτει θύρα φόρτισης, πάνω από τους πίσω τροχούς.
Η ισπανική πύλη ηλεκτρονικής κινητικότητας TestCoches, αναφέρει ότι στην IAA, έμαθε μια ενδιαφέρουσα λεπτομέρεια σχετικά με το σχεδιαζόμενο ευρωπαϊκό δίκτυο φόρτισης μεγαβάτ της BYD. Σε αντίθεση με την Κίνα, ένα μόνο καλώδιο ή θύρα, θα αρκεί για να επιτευχθεί η μέγιστη ισχύς φόρτισης DC των 1.000 kW: «Στην IAA Mobility 2025, ένας εκπρόσωπος της εταιρείας επιβεβαίωσε, ότι στην Ευρώπη απαιτείται μόνο ένα καλώδιο, για να επιτευχθεί η μέγιστη ισχύς φόρτισης DC των 1.000 kW. Και φυσικά, ο ευρωπαϊκός τυποποιημένος σύνδεσμος, το βύσμα CCS, παραμένει σε χρήση», αναφέρει η έκθεση.
Διαβάστε περισσότερα στο carselectric.gr