Λ. Αμερική: Οι νεκροί εξαιτίας της πανδημίας ξεπέρασαν τους 200.000 το Σάββατο
Στην Αργεντινή ξεπεράστηκε το όριο των 200.000 μολύνσεων από τον νέο κορονοϊό χθες Κυριακή. Η Κολομβία ανακοίνωσε νέο ρεκόρ. Τα θλιβερά ρεκόρ σπάνε το ένα πίσω από το άλλο στη Λατι...