Μια νέα εφαρμογή για την άμεση εξυπηρέτηση των πελατών της σε περίπτωση Ατυχήματος ή Βλάβης του οχήματος τους, παρουσιάζει η Ορίζων Ασφαλιστική.
Το ORIZON RSA, με καταχώρηση δύο μόνο στοιχείων από τον πελάτη, δίνεται η δυνατότητα απευθείας αποστολής μηνύματος στο τηλεφωνικό κέντρο της Mondial Assistance.
Έτσι εντοπίζεται χωρίς καθυστερήσεις η ακριβής τοποθεσία ακινητοποίησης του οχήματός με σκοπό την άμεση εξυπηρέτηση του πελάτη από την υπηρεσία της Φροντίδας Ατυχήματος ή Οδικής Βοήθειας.
Είναι εύκολο στην χρήση του καθώς πληκτρολογώντας τον Αριθμό Κυκλοφορίας του Οχήματος και το Τηλέφωνο Επικοινωνίας που επιθυμεί ο πελάτης, η Mondial Assistance επικοινωνεί άμεσα μαζί του, σημειώνοντας εάν πρόκειται για Ατύχημα ή Βλάβη και προχωράει στις απαραίτητες ενέργειες για την επίλυση του προβλήματος.
![Super Market - Grocery shopping, Image by senivpetro on Freepik.com](https://cdn.sofokleousin.gr/sites/default/files/styles/large_740x420/public/2024-07/super-market_senivpetro_freepik.jpg?itok=G1-wC2X1)
ΕΥΖην
Πώς επιλέγουμε τα τρόφιμά μας; Οι τρεις διακριτοί τύποι καταναλωτών
Το φαγητό είναι βασική ανάγκη, οπότε όλοι περιηγούμαστε συχνά στους διαδρόμους του σούπερ μάρκετ και άλλων καταστημάτων τροφίμων. Οι επιλογές που κάνουμε σε αυτούς τους διαδρόμους ...