Επιχειρήσεις

Εννέα συν 1 μηνύματα για την Marketing Greece


Σκοπός της Marketing Greece η βελτίωση των χαρακτηριστικών της ζήτησης για το ελληνικό τουριστικό προϊόν αλλά και η ανάδειξη νέων στρατηγικών προτεραιοτήτων

Την δομή και τον τρόπο λειτουργίας της Marketing Greece ανέλυσε σε συνέντευξη τύπου η Διευθύνουσα Σύμβουλος της Marketing Greece Ιωάννα Δρέττα, παρουσιάζοντας τα πλέον χαρακτηριστικά έργα που έχει αναλάβει και τις κυριότερες καμπάνιες που έχει υλοποιήσει το τελευταίο διάστημα, ενώ αναφέρθηκε στον σχεδιασμό και στα νέα προϊόντα της εταιρείας για το εγγύς μέλλον.

Σκοπός της Marketing Greece η βελτίωση των χαρακτηριστικών της ζήτησης για το ελληνικό τουριστικό προϊόν αλλά και η ανάδειξη νέων στρατηγικών προτεραιοτήτων, όπως η ισχυρότερη διασύνδεση του τουρισμού με τον Πολιτισμό και τον αγροδιατροφικό τομέα.

Χαρακτηριστική είναι η δήλωση της: «η Marketing Greece είναι η συμμαχία του ιδιωτικού τομέα για την προβολή του ελληνικού τουριστικού προϊόντος και αποστολή της είναι να υποστηρίζει την υλοποίηση της ενιαίας εθνικής τουριστικής στρατηγικής, συμπληρωματικά και σε συνεργασία με τους αρμόδιους κρατικούς φορείς».


Οι κύριοι στόχοι της Marketing Greece

Η Marketing Greece στοχεύει και στηρίζεται: Στις συνεργασίες και συνέργειες, ως θεμελιώδες στοιχείο της φιλοσοφίας της. Στην κάλυψη, γεωγραφικά, όλης της Ελλάδας. Στην προώθηση του προορισμού και όχι μεμονωμένα της επιχείρησης. Στη προσφορά τεχνογνωσίας, ιδίως προς τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις όπου σύντομα θα ξεκινήσει και σεμινάρια. Στην παρακολούθηση και ανάλυση των διεθνών τάσεων για το τουριστικό marketing. Στην επένδυση στην αξία του digital. Στην ευθυγράμμιση των ενεργειών marketing με τις στρατηγικές κατευθύνσεις του ΣΕΤΕ.

Η Marketing Greece έχει σχεδιάσει ή υλοποιήσει σημαντικές καμπάνιες προβολής –όπως οι καμπάνιες της Θεσσαλίας, της Δυτικής Ελλάδας, της Στερεάς Ελλάδας, της Αθήνας, της Λέσβου κ.α. – αλλά έχει δημιουργήσει και νέα προϊόντα, όπως η πλατφόρμα Blogtrotters που αναπτύχθηκε σε στρατηγική συνεργασία με την Aegean Airlines και η digital καμπάνια (digital travel show) Wanderlust Greece, τα οποία βασίζονται σε υλικό και σε αυθεντικές εμπειρίες φιλοξενούμενων ξένων και ελλήνων influencers (bloggers, vloggers) αντίστοιχα.

Discover Greece

Το Discovergreece.com αποτελεί την πιο σύγχρονη και αποδοτική πλατφόρμα του ιδιωτικού τομέα για την  προώθηση και ενίσχυση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος στο διεθνές και ελληνικό κοινό, απαριθμώντας 9.500.000 επισκέψεις από την ημέρα «γέννησής» του και τώρα πλέον πάνω από 3 εκατ. επισκέψεις ετησίως.

Τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης του Discovergreece.com, αποτελώντας ορόσημο προβολής του τουριστικού προϊόντος της Ελλάδας, εδώ και 2 χρόνια παρουσιάζει συνεχή και κορυφαία παρουσία στο timeline των χρηστών με ποικίλα και μοναδικά στιγμιότυπα ταξιδεύοντας το κοινό του σε ολόκληρη την ελληνική επικράτεια ενώ συγκαταλέγεται στην ελίτ των κορυφαίων τουριστικών σελίδων, κυρίως στο Facebook, πανευρωπαϊκά..

Όπως ανέφερε η κα Δρέττα, «στρατηγικοί στόχοι αυτό το διάστημα για το discovergreece.com είναι:  Πρώτον, η περαιτέρω ενίσχυση του discovergreece.com ούτως ώστε να αυξήσει τη διείσδυσή του σε ακόμα μεγαλύτερο εύρος κοινών-στόχων και δημογραφικών ομάδων στις τουριστικές αγορές ενδιαφέροντος.
Δεύτερον, η κεφαλαιοποίηση της δυναμικής του, με σχεδιασμό και προσφορά περισσότερων υπηρεσιών και νέων προϊόντων marketing και προβολής για την ελληνική τουριστική αγορά, με γνώμονα πάντα την αμφίδρομη προστιθέμενη αξία για το τουριστικό προιόν και τις επιχειρήσεις.»

Προϊόντα

Wanderlust Greece: Peloponnese

Με στόχο την προβολή και προώθηση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, η Marketing Greece σχεδίασε και υλοποιεί την Wanderlust Greece, μια νέα ψηφιακή καμπάνια «αναζήτησης» νέων εμπειριών που προκύπτει από την επιθυμία για την ανακάλυψη της αυθεντικής Ελλάδας. Ξεκινώντας από την Πελοπόννησο, και συνεχίζοντας μελλοντικά σε διάφορα μέρη της Ελλάδας όπως Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Θεσσαλία, Ήπειρος κ.α., η καμπάνια αποτυπώνει τη μοναδικότητα του φυσικού πλούτου της Ελλάδας, αναδεικνύει τον πολιτισμό της δίνοντας έμφαση στην παράδοση (αρχιτεκτονική, λαογραφικά στοιχεία, παραδοσιακές τέχνες κ.α), και εστιάζει στους ανθρώπους του εκάστοτε προορισμού αποτυπώνοντας τις καθημερινές τους συνήθειες και τον τρόπο ζωής τους.



Στο website (www.wanderlustgreece.com) ο χρήστης έχει τη δυνατότητα να παρακολουθήσει σε πραγματικό χρόνο τη «διαδρομή» της Wanderlust καμπάνιας μέσα από έναν διαδραστικό χάρτη στο οποίο αποτυπώνονται οι σταθμοί του ταξιδιού.

Blogtrotters

Η ψηφιακή πλατφόρμα προώθησης storytelling ταξιδιωτικών εμπειριών για διεθνείς digital influencers, Blogtrotters, δημιουργήθηκε το 2014 από τη Marketing Greece. Βασικός στόχος του Blogtrotters είναι να αναδείξει την ποικιλομορφία και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά προορισμών της Ελλάδας στο εξωτερικό και το πλήθος βιωματικών δραστηριοτήτων που προσφέρουν, μέσα από προσωπικές ταξιδιωτικές εμπειρίες διεθνών digital influencers και υλοποιείται σε στρατηγική συνεργασία με την Aegean.



Για περισσότερες πληροφορίες και για να περιηγηθείτε στις ταξιδιωτικές εμπειρίες των digital influencers επισκεφθείτε το microsite www.blogtrotters.gr.

Καμπάνιες

Thessaly: Handcrafted by Time

H Marketing Greece του ΣΕΤΕ και η Coca-Cola Τρία Έψιλον ένωσαν τις δυνάμεις τους και ανέπτυξαν μια πρωτοπόρο για τα ελληνικά δεδομένα πλατφόρμα συνεργασίας με στόχο τη στήριξη και ενίσχυση του Τουρισμού, σε στρατηγική συνεργασία με την Περιφέρεια Θεσσαλίας.

Στο πλαίσιο της «Σύμπραξης Τουρισμού για τη Θεσσαλία» σχεδιάστηκε ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα Δράσεων που περιελάμβανε ολοκληρωμένο Σχέδιο Μάρκετινγκ & Ανταγωνιστικής Ταυτότητας, κινηματογραφική συλλογή ανάδειξης του «εμπειριολογίου» της Θεσσαλίας, καινοτόμο website (www.mythessaly.com) με διαδραστικό χάρτη και σύγχρονο περιεχόμενο για την προβολή των προορισμών & εμπειριών της Θεσσαλίας,  ενέργειες Δημοσίων Σχέσεων καθώς και πρόγραμμα εκπαίδευσης της τοπικής επιχειρηματικής κοινότητας του Θεσσαλικού τουριστικού κλάδου.



The Western Greece Collection: Inspirations

Η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας και η Marketing Greece του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ), συνέπραξαν με σκοπό τον άρτιο σχεδιασμό, σε τεχνικό και οργανωτικό επίπεδο και την υλοποίηση δράσεων προβολής και προώθησης του τουριστικού προϊόντος της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας. Σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε πληθώρα δράσεων για το λανσάρισμα της Δυτικής Ελλάδας στον τουριστικό χάρτη επιλογών του δυνητικού επισκέπτη της Ελλάδας με αποκορύφωμα το πολύγλωσσο τουριστικό website.




Η Marketing Greece Α.Ε., είναι εταιρεία μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα και ιδρύθηκε το 2013 από το Σύνδεσμο Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ), το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος (ΞΕΕ) και την Ένωση Εταιρειών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος (ΕΔΕΕ).


Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις