Κοινωνική Ευθύνη

Βιωματικό marketing για την Mythos 0.0%: Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία "σέρβιρε" υπευθυνότητα σε 30.000 άτομα


Με δράσεις σε μεγάλα μουσικά events του καλοκαιριού

Χρησιμοποιώντας το βιωματικό μάρκετινγκ στο πλαίσιο της στρατηγικής της για βιώσιμη ανάπτυξη και υπεύθυνη κατανάλωση, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία πραγματοποίησε το καλοκαίρι μια ολοκληρωμένη δράση ενημέρωσης σε μεγάλα μουσικά φεστιβάλ και συναυλίες, προωθώντας το νέο προϊόν Mythos 0.0%, τη μπύρα με μηδενική περιεκτικότητα σε αλκοόλ, σε συνδυασμό με διανομή ατομικών αλκοτέστ μίας χρήσης.

Η δράση, η οποία εντάσσεται στο ευρύτερο πλάνο βιωματικής επικοινωνίας της εταιρείας με το κοινό, υλοποιήθηκε στο Ejekt Festival, αλλά και στις sold-out συναυλίες του ΛΕΞ στο ΟΑΚΑ και του Bloody Hawk σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

Εκεί, η προωθητική ομάδα της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας μοίρασε ενημερωτικά έντυπα και πάνω από 3.000 ατομικά αλκοτέστ στο τέλος των εκδηλώσεων, επιδιώκοντας την άμεση και προσωπική ευαισθητοποίηση των οδηγών και των παρευρισκομένων γύρω από τους κινδύνους της οδήγησης υπό την επήρεια αλκοόλ.

Με τη βοήθεια απλών οδηγιών, οι χρήστες μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν το τεστ επιτόπου και να διαπιστώσουν μέσα σε δευτερόλεπτα αν παρέμεναν εντός των νομίμων ορίων, ενισχύοντας την προσωπική αίσθηση ευθύνης. Ταυτόχρονα, το κοινό είχε την ευκαιρία να δοκιμάσει τον Mythos 0.0%, προβάλλοντας με τρόπο θετικό και διαδραστικό τη δυνατότητα για διασκέδαση χωρίς αλκοόλ.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας, περισσότεροι από 30.000 επισκέπτες ήρθαν σε επαφή με την ειδικά διαμορφωμένη κατασκευή της δράσης, καθιστώντας την ενέργεια μία από τις πιο εκτενείς καμπάνιες ευαισθητοποίησης για την υπεύθυνη κατανάλωση σε χώρους διασκέδασης στην Ελλάδα.

Η Μαρία Ηλιοπούλου, Communications Manager της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας, δήλωσε:

«Στην Ολυμπιακή Ζυθοποιία, η αποστολή μας δεν περιορίζεται μόνο στην παραγωγή ποιοτικής μπύρας. Εξίσου σημαντικό για εμάς είναι να ενθαρρύνουμε την υπεύθυνη κατανάλωση και να διασφαλίζουμε ότι τα προϊόντα μας απολαμβάνονται με σύνεση. Η δράση μας στα καλοκαιρινά μουσικά events ήταν μια ακόμη ευκαιρία να μεταφέρουμε αυτό το μήνυμα με βιωματικό τρόπο, ενισχύοντας την πρόληψη και την προσωπική ευθύνη, εκεί που η διασκέδαση συναντά τις καθημερινές μας επιλογές».

Εξωστρέφεια και καινοτομία

Η δράση αποτελεί μέρος του ευρύτερου προφίλ της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας, μιας από τις πλέον δυναμικές παρουσίες στην ελληνική αγορά μπύρας, με δύο ιδιόκτητες μονάδες παραγωγής στη Σίνδο και τη Ριτσώνα, συνολικής δυναμικότητας 2,1 εκατ. εκατόλιτρων ετησίως. Η εταιρεία διαθέτει πλούσιο χαρτοφυλάκιο με 19 διαφορετικά προϊόντα, όπως οι μπύρες ΦΙΞ, Mythos, Kaiser, Carlsberg, αλλά και τα mixers Tuborg και τα διεθνή brands Guinness, Kilkenny, Grimbergen και Schneider Weisse.

Με παρουσία σε περίπου 40 χώρες και τις 5 ηπείρους, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία ενισχύει σταθερά την εξωστρέφεια της, προσεγγίζοντας ταυτόχρονα νέες καταναλωτικές συνήθειες, όπως η αυξανόμενη προτίμηση για προϊόντα χωρίς αλκοόλ. H Mythos 0.0% εντάσσεται στη διεθνή τάση για «αλκοόλ-free» επιλογές, αποτελώντας καινοτόμο προϊόν σε μια αναπτυσσόμενη κατηγορία με σημαντική προοπτική τόσο στην εγχώρια, όσο και στη διεθνή αγορά.

Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Σχετικά Άρθρα