Επιχειρήσεις

H&M: Υποχώρηση των πωλήσεων στο δ’ τρίμηνο


 Υποχώρηση σημείωσαν οι πωλήσεις της σουηδικής εταιρείας ειδών ένδυσης λιανικής Hennes & Mauritz, καθώς σύμφωνα με την ανακοίνωση μειώθηκαν και οι πελάτες στα καταστήματά της. 

Οι πωλήσεις στο τρίμηνο που έληξε στις 30 Νοεμβρίου, εκτός του ΦΠΑ, μειώθηκαν 4% σε σχέση με το περασμένο έτος, στις 50,39 δισ. κορόνες (6 δισ. δολάρια), ποσό που είναι σημαντικά χαμηλότερο από τις προσδοκίες της ίδιας της H&Ms. Οι αναλυτές που συμμετείχαν σε δημοσκόπηση της FactSet ανέμεναν πωλήσεις 54,07 δισ. κορόνων.

Η H&M έχει μείνει πίσω σε σχέση με τους ανταγωνιστές της σε ό,τι αφορά τις πωλήσεις μέσω διαδικτύου, και παρολο που η διαδικασία ψηφιοποίησης είναι τώρα σε πλήρη εξέλιξη, η επιτάχυνση των πωλήσεων online δεν αντισταθμίζει πλήρως τη μειωμένη κίνηση στα καταστήματα σε διάφορες αγορές.

"Το τρίμηνο ήταν ασθενές για τα φυσικά καταστήματα του brand της Η&Μ, που επηρεάστηκαν αρνητικά από τη συνεχιζόμενη δύσκολη κατάσταση της αγοράς, με πτώση της κίνησης στα καταστήματα, εξαιτίας της συνεχιζόμενης μεταστροφής στη βιομηχανία", τόνισε η H&M.

Ο όμιλος λιανικής ανακοίνωσε ότι επισπεύδει το εν εξελίξει πρόγραμμα μεταμόρφωσης, συνεχίζοντας την ενσωμάτωση των φυσικών και ψηφιακών καταστημάτων και εντατικοποιώντας την βελτιστοποίηση των καταστημάτων.

 
Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις