Μία ακόμη χρονιά ολοκληρώθηκε και βρίσκει το Agency της МetLife να καταγράφει σημαντική αύξηση τόσο σε νέες πωλήσεις όσο και σε συνολικό κύκλο εργασιών σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά.
Σε μία δύσκολη περίοδο για την χώρα, κατά την οποία πολίτες και επιχειρήσεις συνεχίζουν να δοκιμάζονται, το ισχυρό δίκτυο συνεργατών της MetLife αποδεικνύει με τις δεξιότητες του, τον επαγγελματισμό του, τη σωστή προετοιμασία, την προσαρμοστικότητα και την ετοιμότητα που επέδειξε στην κατανόηση των νέων αναγκών των πελατών, ότι διαθέτει τη διαχρονική συνταγή της επιτυχίας.
Ο συνολικός κύκλος εργασιών αυξήθηκε κατά 6,3%, σε σχέση με το 2016, αποτέλεσμα αφενός της συνεχούς αύξησης στις νέες πωλήσεις και αφετέρου της περαιτέρω βελτίωσης στους δείκτες ανανεωσιμότητας του χαρτοφυλακίου.
![Super Market - Grocery shopping, Image by senivpetro on Freepik.com](https://cdn.sofokleousin.gr/sites/default/files/styles/large_740x420/public/2024-07/super-market_senivpetro_freepik.jpg?itok=G1-wC2X1)
ΕΥΖην
Πώς επιλέγουμε τα τρόφιμά μας; Οι τρεις διακριτοί τύποι καταναλωτών
Το φαγητό είναι βασική ανάγκη, οπότε όλοι περιηγούμαστε συχνά στους διαδρόμους του σούπερ μάρκετ και άλλων καταστημάτων τροφίμων. Οι επιλογές που κάνουμε σε αυτούς τους διαδρόμους ...