Επιχειρήσεις

Ο QIVOS ερρίφθη! Νέα ταυτότητα, νέες δραστηριότητες, νέες περιοχές


Η ελληνική Cloudbiz μετονομάζεται και φέρνει νέο αέρα στο marketing technology διεθνώς

Μετρώντας ήδη 13 χρόνια δυναμικής ανάπτυξης και επιτυχημένη παρουσία σε 10 χώρες, η Cloudbiz, το ελληνικό, κορυφαίο marketing technology agency, εγκαινιάζει μία νέα εποχή: μετονομάζεται σε Qivos και με τη νέα ταυτότητα επεκτείνεται σε νέες δραστηριότητες και σε περισσότερες αγορές του εξωτερικού. Στα άμεσα σχέδιά της για το 2017 είναι η παροχή ολοκληρωμένων digital υπηρεσιών στην Ευρώπη και την Ασία.

Η Qivos ιδρύθηκε το 2004 στην Ελλάδα από τον κ. Ευάγγελο Καραλή, CEO και την κα Φανή Χαρμπή, COO. Έκτοτε υλοποιεί επιτυχημένα και καινοτόμα έργα διαχείρισης επιβράβευσης πιστότητας πελατών, παρέχοντας σύγχρονες και  αποτελεσματικές υπηρεσίες loyalty management, συμβάλλοντας δυναμικά στην ανοδική πορεία των πωλήσεων και τη διατήρηση του πελατολογίου των εταιρειών με τις οποίες συνεργάζεται, δημιουργώντας μακροχρόνιες και μοναδικές σχέσεις με τους πελάτες των εταιρειών. 

Η εταιρεία, που πέρυσι προχώρησε σε στρατηγική συνεργασία με τον όμιλο FF Group με στόχο την περαιτέρω επέκτασή της σε νέες αγορές του εξωτερικού, εμφάνισε το 2016 αύξηση 32,3% στον κύκλο εργασιών και ενίσχυσε σημαντικά τη βάση των εγγεγραμμένων μελών της, μετρώντας σήμερα περισσότερα από 4 εκατομμύρια μέλη

Ευάγγελος Καραλή, CEO

Φανή Χαρμπή, COO

Ήδη από τον Ιανουάριο του 2017 η Cloudbiz –πλέον Qivos- διαθέτει φυσική παρουσία στο Λονδίνο, προσφέροντας υπηρεσίες CRM/Loyalty και e-commerce, ενώ το δεύτερο εξάμηνο του 2017 σκοπεύει να έχει φυσική παρουσία και στο Χονγκ Κονγκ.

Παράλληλα, με στόχο να παρέχει ανταγωνιστικές e-commerce υπηρεσίες, στην αρχή του έτους ξεκίνησε στρατηγική συνεργασία με την εταιρεία Salesforce Commerce cloud, κορυφαία εταιρεία στον τομέα των e-commerce και digital υπηρεσιών για εκατοντάδες brands του λιανεμπορίου παγκοσμίως, καθώς και με την Emarsys, κορυφαίο πάροχο λογισμικού αυτοματοποίησης στον τομέα του marketing για το λιανικό και ηλεκτρονικό εμπόριο. 

Στο πλαίσιο αυτό και με στόχο την ενδυνάμωση της παρουσίας της στο εξωτερικό, οι ιδιοκτήτες, κύριος Βαγγέλης Καραλής, CEO και η κυρία Φανή Χαρμπή, COO, αποφάσισαν η Cloudbiz να μετονομαστεί σε Qivos. Το νέο brand name εκφράζει τη φιλοσοφία και τις αξίες που διέπουν την εταιρεία για παροχή ολοκληρωμένων και προηγμένων marketing technology υπηρεσιών, που διασφαλίζουν τη βέλτιστη εμπειρία πελάτη για κάθε brand σε όλα τα σημεία επαφής μέσω omni – channel λύσεων.

Σημειώνεται πως στο τέλος του τρέχοντος έτους, οι δραστηριότητες της Qivos στο εξωτερικό αναμένεται να αντιπροσωπεύουν το 50% του συνολικού τζίρου της. Το ανθρώπινο δυναμικό της εταιρείας αριθμεί τώρα 59 άτομα, ενώ στόχος είναι το 2018 οι εργαζόμενοί της να ξεπεράσουν τους 80.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Qivos, κ. Ευάγγελος Καραλής δήλωσε σχετικά: 

«Το 2016 ήταν μία πολύ καλή  χρονιά για εμάς, καθώς καταφέραμε να σημειώσουμε θετικά αποτελέσματα σε όλους τους τομείς και να επιτύχουμε μία πολύ σημαντική και στρατηγική συνεργασία, αυτήν με τον όμιλο FF Group, για την περαιτέρω ενδυνάμωση των δραστηριοτήτων μας και την υλοποίηση του business plan μας για δυναμική επέκταση σε διεθνείς αγορές. Από φέτος η CLOUDBIZ γίνεται QIVOS. Το νέο αυτό όνομα εκφράζει πλήρως τη φιλοσοφία και το όραμα μας να παρέχουμε τις πιο σύγχρονες, ολοκληρωμένες και αποτελεσματικές υπηρεσίες στον τομέα του customer loyalty management, σε φυσικό και ηλεκτρονικό κατάστημα. Είμαστε σίγουροι πως το νέο όνομα, οι στρατηγικοί μας συνεργάτες και το ενισχυμένο χαρτοφυλάκιο των υπηρεσιών μας, θα βοηθήσουν  ουσιαστικά στο πλάνο μας για δυναμική επέκταση σε περισσότερες χώρες της Ευρώπης και της Ασίας».

Συνεργάτες & Πελάτες 

Η Qivos έχει αναπτύξει ένα διευρυμένο χαρτοφυλάκιο, το οποίο περιλαμβάνει την υλοποίηση έργων για περισσότερες από 35 μεγάλες εταιρείες της ελληνικής και παγκόσμιας αγοράς, όπως η Folli Follie, η Intersport, η IKEA, η Johnson & Johnson, η Marks & Spencer, η Accessorize, Galerie de Beaute, L’Oreal κ.ά.

Σημαντικές ωστόσο είναι και οι συνεργασίες της εταιρείας για την ανάπτυξη και προώθηση των υπηρεσιών της με εταιρείες όπως είναι η Salesforce cloud, η Emarsys, η Predicta και η Inform Lykos. 

Loyalty facts

Σήμερα, οι πελάτες της QIVOS διαθέτουν περισσότερα από 4.000.000 εγγεγραμμένα μέλη.  Οι συνολικές συναλλαγές που έχουν επιτευχθεί από το 2011 ως σήμερα ανέρχονται σε 19.500.000 ευρώ με αποτέλεσμα ο συνολικός τζίρος να έχει διαμορφωθεί στο 1 δισ ευρώ

Επιπλέον, στο ίδιο διάστημα έχουν πραγματοποιηθεί συνολικά 5.600 προωθητικές ενέργειες, αποτελούμενες από 4.500 SMS καμπάνιες σε 30.000.000 παραλήπτες και 1.100 e-mail καμπάνιες σε 23.000.000 παραλήπτες.

Υπηρεσίες QIVOS 

Μέσω omni-channel αποτελεσματικών στρατηγικών επαφής του καταναλωτή με την επιχείρηση και tailor-made τεχνολογικών λύσεων, η QIVOS βοηθάει τις επιχειρήσεις να αυξήσουν τις πωλήσεις τους και να δημιουργήσουν μακροχρόνιες και μοναδικές σχέσεις με τους πελάτες τους εφαρμόζοντας 4 απλά βήματα: 

Αναγνώριση των πελατών σε κάθε κανάλι 

Ανάλυση της καταναλωτικής συμπεριφοράς και δημιουργία σχετικών προφίλ 

Σχεδιασμός και υλοποίηση πολυκαναλικών και στοχευμένων marketing ενεργειών (multichannel targeted campaigns)

Αύξηση του κύκλου ζωής του εκάστοτε πελάτη (CLV) και επίτευξη υψηλού ROmI (Return on Marketing Investment)  

Παράλληλα, η εταιρεία το 2017 εισήλθε στον τομέα του e-commerce/ digital marketing, αναλαμβάνοντας πλέον τη δημιουργία e-shop και τη συνολική διαχείριση τους, παράλληλα με τη σχεδίαση και υλοποίηση digital retail marketing καμπανιών, παρέχοντας έτσι ολοκληρωμένες υπηρεσίες τόσο στο φυσικό όσο και στο ηλεκτρονικό κατάστημα. 

Οι υπηρεσίες της QIVOS χωρίζονται ουσιαστικά σε έξι βασικές κατηγορίες: 

Loyalty Strategy 

QIVOS CLOUD πλατφόρμα: Μια end-to-end λύση για CRM / Loyalty απαιτήσεις, σχεδιασμένη ώστε να καλύπτει κάθε πτυχή της λειτουργίας του εκάστοτε CRM προγράμματος επιβράβευσης. Ήδη εξυπηρετεί στην ελληνική αλλά και στη διεθνή αγορά περισσότερα από 25 brands και 3,5 εκατ. καταναλωτές. 

QIVOS Commerce: Με κύριο γνώμονα την omni-channel στρατηγική επικοινωνίας και διασύνδεσης/επαφής του καταναλωτή με μια επιχείρηση, οι QIVOS Commerce υπηρεσίες βασίζονται σε 3 βασικούς πυλώνες διαδικτυακής επιχειρηματικής δραστηριοποίησης:

1. E-commerce Services: συμπεριλαμβάνει από επιχειρησιακή tailor-made ανάλυση αναγκών ανάπτυξης ηλεκτρονικού εμπορίου μέχρι και το σχεδιασμό, την εφαρμογή, τη διασύνδεση με τα υπάρχοντα συστήματα, την υλοποίηση και την πλήρη διαχείριση του εν λόγω καναλιού για λογαριασμό του πελάτη. 

2. Digital Marketing Services: στόχος της QIVOS Commerce δεν είναι μόνο η παροχή πλατφόρμας ηλεκτρονικού εμπορίου, αλλά παράλληλα επενδύει και στη διαχείριση της αποτελεσματικότητας του εν λόγω εμπορικού καναλιού, αναπτύσσοντας μια ολιστική εμπορική πρακτική. Εξειδικευμένο προσωπικό αναλύει τις ανάγκες επικοινωνίας και πωλήσεων των πελατών και υλοποιεί digital marketing πρακτικές, όπως, ενδεικτικά, το Search Engine Optimization, το Search Engine Marketing, το Performance Management, τα Digital Analytics, το Affiliate Marketing, το Email Marketing, το Content Management, το Social Media Advertising, το Mobile Commerce, κα.

3. Digital Operation Services: “Digitization” υπηρεσίες, όπως το Content Development, το Community Management, το Behavioral Content, καθώς και πολλαπλά Digital Creative και Support Services (ePhotoshoots & Visual Optimization, Video Productions, Web & Graphic Designs, Online Support, κτλ.). 

Customer insights 

Η η πραγματική αξία των καταναλωτών είναι κρυμμένη στις πληροφορίες που συλλέγονται για αυτούς. Αναλύοντας τη συνολική τους συμπεριφορά σε όλα τα κανάλια επικοινωνίας της εταιρείας σας, η QIVOS μπορεί να λάβει αποφάσεις που βοηθούν αποτελεσματικά τα brands. 

Customer Operations 

H πολυγλωσσική ομάδα εξυπηρέτησης πελατών της QIVOS υποστηρίζει πρόγραμμα πιστότητας στην τοπική και παγκόσμια αγορά. Η ομάδα της QIVOS κατέχει πολυετή εμπειρία στην διαχείριση μεγάλων προγραμμάτων επιβράβευσης πελατών σε πολλαπλούς επιχειρησιακούς τομείς όπως retail, καλλυντικά, κοσμήματα, ένδυση, αυτοκίνητο κτλ. 

Campaign management 

Μια ολική υπηρεσία διαχείρισης marketing εκστρατειών χρησιμοποιώντας την λύση customer insights για να αποκρυπτογραφήσει την συμπεριφορά των καταναλωτών και την επαφή τους με την επιχείρησή. Η υπηρεσία αυτή ονομάζεται Micro-selling®. 

Mobile loyalty 

Η QIVOS σχεδιάζει και υλοποιεί την εφαρμογή, ώστε να παράγει περισσότερα δεδομένα για τους πελάτες των brands ενόσω βρίσκονται στο κατάστημα και να παρέχει άρτια προσωποποιημένη επικοινωνία.

 

Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις