Cars Electric

Οδήγηση με καύσωνα


Τόσο στο πολύ κρύο, όσο και στην ακραία ζέστη το αυτοκίνητο και ο οδηγός έρχονται στα όρια της απόδοσής τους

Τόσο στο πολύ κρύο, όσο και στην απόλυτη ζέστη σε οδήγηση με καύσωνα τόσο το αυτοκίνητο, όσο και ο οδηγός, έρχονται στα όρια της απόδοσής τους., με κίνδυνο να χάσει άμμεσα τον έλεγχο ο οδηγός και μέσα σε δύο δευτερόλεπτα να έχουμε ένα ατυχές συμβάν.

Ζαλάδα, εφίδρωση, αποπνιξία, ναυτία, αίσθημα μέθης, ίλιγγος, πυροδοτούνται αρκετές φορές ξαφνικά. Όταν στο εσωτερικό του αυτοκινήτου μας η θερμοκρασία έχει ξεπεράσει τους 60º C. Επειδή το είχαμε αφήσει ώρες στον ήλιο και δεν το αερίσαμε για αρκετή ώρα, πριν ξεκινήσουμε. Για αυτό, πριν από κάθε πολύωρο ταξίδι με το αυτοκίνητο, θα πρέπει να έχουμε προετοιμαστεί κατάλληλα. Ώστε να αντέξουμε την εξωτερική υψηλή θερμοκρασία. Η οποία επιδεινώνεται τόσο απο την θερμοκρασία του κινητήρα, όσο και απο την διαρκή θερμοκρασία της ασφάλτου. Που ανακλάται και αυτή στο όχημα.

Τόσο στο πολύ κρύο, όσο και στην απόλυτη ζέστη σε οδήγηση με καύσωνα, το αυτοκίνητο όσο και ο οδηγός, έρχονται στα όρια της απόδοσής τους.

Προστασία του οδηγού Ο οδηγός θα πρέπει να έχει γευματίσει πολύ ελαφρά 1,5 ώρα τουλάχιστον πριν απο την οδήγηση και να είναι ενυδατωμένος επαρκώς. Ή δυνατόν με ισοτονικά ροφήματα αλλά και αρκετό νερό. Τα ρούχα του, θα πρέπει να είναι φαρδιά και άνετα, ανοιχτόχρωμα, συνήθως βαμβακερά. Ώστε να του παρέχουν δροσιά και να απορροφούν τον ιδρώτα. Το ίδιο και τα υποδήματα, τα οποία θα πρέπει να είναι άνετα και κλειστά. Απαραίτητα φοράμε γυαλιά ηλίου και εννοείτε όχι απο το περίπτερο. Φροντίζουμε να έχουμε κοντά μας μια πετσέτα προσώπου, ενώ έχουμε γεμίσει το φορητό μας ψυγείο, δροσερό νερό και φρέσκους χυμούς. Η μεγάλη κατανάλωση καφέ, δεν ενδείκνυται, καθώς έχει ως αποτέλεσμα να αφυδατώνει τον οργανισμό. Κατά την είσοδό μας στο αυτοκίνητο, ανοίγουμε για λίγο τα παράθυρα ώστε να απομακρυνθεί ο ζεστός αέρας που υπάρχει στο εσωτερικό. Στη συνέχεια και για τα πρώτα 5 λεπτά, ανοίγουμε το κλιματιστικό με την επιλογή ανακύκλωσης σε λειτουργία. Ώστε να ψύχεται γρηγορότερα το εσωτερικό, κατευθύνοντας τους αεραγωγούς προς την οροφή. Ώστε να υπάρχει ομοιόμορφη ψύξη της καμπίνας. Απαραίτητα στην οδήγηση με καύσωνα.

Τόσο στο πολύ κρύο, όσο και στην απόλυτη ζέστη σε οδήγηση με καύσωνα, το αυτοκίνητο όσο και ο οδηγός, έρχονται στα όρια της απόδοσής τους.

Διαβάστε περισσότερα στο carselectric.gr

Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις