Αύξηση πωλήσεων κατά 60% επέτυχε το τελευταίο τρίμηνο η εταιρεία ηλεκτρονικού εμπορίου του Βαγγέλη Μαρινάκη, που διαχειρίζεται το marketplace Shopflix.gr.
Η εταιρεία διπλασίασε το μερίδιο τη στην αγορά, διευρύνοντας παράλληλα τη γκάμα προϊόντων και συνεργαζόμενων επιχειρήσεων.
Οπως επισημαίνει σε σχετική ανακοίνωση, καταλυτικό ρόλο στις επιδόσεις έπαιξε η αλλαγή στην τεχνολογία της πλατφόρμας του marketplace, η οποία αναβαθμίστηκε για να μπορεί να υποστηρίξει το εμπορικό πλάνο της εταιρείας.
Η νέα πλατφόρμα επηρέασε θετικά τις επιχειρηματικές επιδόσεις της εταιρείας. Μέσα σε μόλις 4 μήνες διπλασιάστηκε ο αριθμός των συνεργαζόμενωνεπιχειρήσεων και πλέον φιλοξενούνταιπερισσότερα από 2.000 ελληνικά καταστήματα. Οι καταναλωτές μπορούν τώρα να επιλέξουν ανάμεσα σε περισσότερα από 10 εκατομμύρια προϊόντα.
Αξιοποιώντας την τεχνολογική του υποδομή, το SHOPFLIX πρόκειται να εντάξει νέες κατηγορίες προϊόντων, όπως η μόδα. Παράλληλα, η εταιρεία στοχεύει να ενισχύσει το οικοσύστημα του marketplace της μέσα από στρατηγικές συνεργασίες και την προσθήκη σύγχρονων υπηρεσιών πληρωμών και ασφάλισης προϊόντων, οι οποίες θα ενισχύσουν την αγοραστική εμπειρία.
Ο Χρήστος Καλογεράκης, CEO της SHOPFLIX.gr τόνισε: «Η καινοτόμα πλατφόρμα μας προσφέρει σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Η σημασία της αποδεικνύεται από την κατακόρυφη αύξηση των μεγεθών μας μετά την αναβάθμιση. Στόχος μας παραμένει το SHOPFLIX.gr να κατέχει σταθερά ηγετική θέση μεταξύ των ελληνικών marketplaces. Θα συνεχίσουμε να επενδύουμε σε τεχνολογία και ανθρώπινο δυναμικό προς αυτή την κατεύθυνση».