Πτώση για ένατο συνεχόμενο μήνα εμφάνισε τον Νοέμβριο ο δείκτης τιμών καταναλωτή στην Ιαπωνία, καθώς υποχώρησε κατά 0,4%.
Την ίδια ώρα, οι δαπάνες νοικοκυριών σημείωσαν μείωση κατά 1,5% ενώ η συνεισφορά της κατανάλωσης στο ΑΕΠ διαμορφώθηκε στο 60%.
Πτώση για ένατο συνεχόμενο μήνα εμφάνισε τον Νοέμβριο ο δείκτης τιμών καταναλωτή στην Ιαπωνία, καθώς υποχώρησε κατά 0,4%.
Την ίδια ώρα, οι δαπάνες νοικοκυριών σημείωσαν μείωση κατά 1,5% ενώ η συνεισφορά της κατανάλωσης στο ΑΕΠ διαμορφώθηκε στο 60%.
Μετά από σχεδόν τέσσερις δεκαετίες, η Nike επιχειρεί τη μεγαλύτερη αλλαγή στο brand storytelling της. Το εμβληματικό σλόγκαν "Just Do It", που καθόρισε την πορεία της εταιρείας από ...