"Η εμφανής έλλειψη προετοιμασίας της κυβέρνησης ενόψει της νέας σχολικής χρονιάς, για τη μεγιστοποίηση της προστασίας των μαθητών, του εκπαιδευτικού προσωπικού και των οικογενειών τους, δεν μπορεί να αντιμετωπιστεί ξανά με επικοινωνιακά εφευρήματα, όπως αυτό του κ. Θεοδωρικάκου, ο οποίος εμφανίζει την επαναπρόσληψη προσωπικού καθαριότητας για τα σχολεία ως κατόρθωμα και ως «νέες» προσλήψεις", δήλωσε ο Γραμματέας του ΣΥΡΙΖΑ, Πάνος Σκουρλέτης.
Και πρόσθεσε: "Το γεγονός είναι ότι με ευθύνη και απόφαση της κυβέρνησης δεν χαρτογραφήθηκαν οι σχολικές αίθουσες, έτσι ώστε να διαμορφωθεί ένα σχέδιο μείωσης των μαθητών ανά αίθουσα. Δεν αναζητήθηκαν εναλλακτικοί χώροι για τη διεξαγωγή των μαθημάτων. Δεν έγιναν οι αναγκαίες προσλήψεις πρόσθετου εκπαιδευτικού προσωπικού, το οποίο θα μπορούσε να υποστηρίξει ένα τέτοιο σχέδιο. Και τώρα απομένουν οι μάσκες, αν και όποτε φτάσουν στα σχολεία, ως ισοδύναμο όλων των παραπάνω -και ίσως ακόμη περισσότερων- μέτρων που θα έπρεπε να έχουν ληφθεί".
Για εξηγήσει: "Η πανδημία επιβάλλει νέους όρους διαχείρισης σε πολλούς τομείς, πολλαπλασιάζοντας τις ανάγκες καθαριότητας και στα σχολεία. Όσες φορές και να επαναλάβει ο κ. Θεοδωρικάκος ότι αυξάνεται το σχετικό κονδύλι του υπουργείου Εσωτερικών, το γεγονός παραμένει ότι ο αριθμός των εργαζομένων που θα προσληφθούν στην καθαριότητα των σχολείων είναι ίδιος με τον περσινό. Καθώς και ότι η πλήρης απασχόληση μόνο για το μισό προσωπικό δεν αρκεί για να καλυφθούν οι νέες, αυξημένες, ανάγκες για τον καθαρισμό των σχολείων".
Και κατέληξε: "Το πρόβλημα παραμένει. Οι αγωνίστριες καθαρίστριες των σχολικών κτιρίων, που δίνουν ένα πολύχρονο αγώνα για τη διασφάλιση της εργασίας τους, είναι σίγουρο ότι θα κάνουν ό,τι καλύτερο μπορούν και αυτή τη σχολική χρονιά. Κανείς όμως, δεν μπορεί να αμφισβητήσει ότι οι ανάγκες είναι πολύ μεγαλύτερες. Γι’ αυτό χρειάζεται και να μετατραπούν όλες οι συμβάσεις σε πλήρους απασχόλησης, αλλά και να γίνουν περισσότερες προσλήψεις. Με προοπτική την μόνιμη απασχόληση αυτών των εργαζομένων, που για δεκαετίες απασχολούνται στις ίδιες θέσεις".