Πολιτική

Συνεχίζουν... κατηφορικά οι πωλήσεις tablets


Για ένατο συνεχές τρίμηνο συνεχίστηκε ο κατήφορος των πωλήσεων tablets διεθνώς το διάστημα Οκτωβρίου- Δεκεμβρίου 2016, παρότι η εορταστική περίοδος παραδοσιακά προσφέρει τόνωση στην αγορά.

Σύμφωνα με στοιχεία της International Data Corporation (IDC), το δ' τρίμηνο του 2016 σε παγκόσμιο επίπεδο πωλήθηκαν 52,9 εκατ. tablets, δηλαδή 20,1% λιγότερα σε σχέση με ένα χρόνο νωρίτερα.

Σε επίπεδο έτους, το 2016 οι παγκόσμιες πωλήσεις tablets κινήθηκαν στα επίπεδα των 174,8 εκατ. τεμαχίων, μειωμένες κατά 15,6% έναντι του 2015, που κι αυτό είχε κλείσει με αρνητικό πρόσημο. Σύμφωνα με τους αναλυτές της IDC, και οι πωλήσεις του δ' τριμήνου επιβεβαίωσαν ότι η όποια κινητικότητα παρατηρείται στην αγορά των tablets συνδέεται, κυρίως, με την προϊοντική κατηγορία των detachable tablets (συσκευές με αποσπώμενο πληκτρολόγιο). Πάντως, όπως σχολιάζουν κι αυτή η κινητικότητα δεν είναι ακόμη ικανή να ανατρέψει τη συνολική εικόνα της αγοράς των tablets.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της IDC, η Apple διατήρησε την πρώτη θέση της παγκόσμιας αγοράς tablets το δ' τρίμηνο του 2016, με τη Samsung να βρίσκεται στη δεύτερη. Τρίτη στην παγκόσμια κατάταξη κατετάγη η Amazon, με τη Lenovo να ακολουθεί στην τέταρτη θέση και τη Huawei να βρίσκεται στην πέμπτη.

Στις «ώριμες» αγορές, ήδη, από το 2018 και τουλάχιστον μέχρι το 2020, αναμένεται να υπάρξει μονοψήφιος θετικός ρυθμός ανάπτυξης. Στις αναδυόμενες αγορές οι πωλήσεις tablets αναμένεται να συνεχίσουν να μειώνονται και το 2018. Η IDC εκτιμά ότι τα tablets στις αναδυόμενες αγορές θα περάσουν σε θετικό πρόσημο από το 2020 και μετά.

Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις