TECHin

Η OpenAI λάνσαρε εργαλείο "shopping research" για εξατομικευμένες αγορές μέσω ChatGPT


Το νέο εργαλείο δημιουργεί αναλυτικούς οδηγούς αγοράς, ενισχύοντας τη στρατηγική της OpenAI στο e-commerce

Λίγο πριν την εορταστική περίοδο, η OpenAI παρουσίασε το "shopping research", ένα εργαλείο που υπόσχεται πιο τεκμηριωμένες και εξατομικευμένες προτάσεις αγορών για τους χρήστες του ChatGPT, από συγκρίσεις προϊόντων μέχρι οδηγούς δώρων.

Σε ακόμη βαθύτερη διείσδυση στο e-commerce (ηλεκτρονικό εμπόριο) προχωρά η OpenAI, η οποία ανακοίνωσε τη Δευτέρα το νέο εργαλείο "shopping research". Η λειτουργία σχεδιάστηκε για χρήστες του ChatGPT που αναζητούν αναλυτικούς, τεκμηριωμένους οδηγούς αγοράς, με πλούσιο περιεχόμενο και σύγκριση προϊόντων.

Σύμφωνα με την εταιρεία, οι οδηγοί περιλαμβάνουν τα κορυφαία προϊόντα κάθε κατηγορίας, τις βασικές διαφορές μεταξύ τους και επικαιροποιημένες πληροφορίες από αξιόπιστους λιανέμπορους.

Οι χρήστες μπορούν να προσαρμόζουν τους οδηγούς ανάλογα με το budget, τα χαρακτηριστικά που τους ενδιαφέρουν, αλλά και το σε ποιον απευθύνεται το προϊόν.

Η παραγωγή των αποτελεσμάτων θα διαρκεί μερικά λεπτά, γι’ αυτό και η OpenAI επισημαίνει ότι για απλές πληροφορίες, όπως ένας γρήγορος έλεγχος τιμής, οι χρήστες μπορούν να συνεχίσουν να βασίζονται στην κλασική απάντηση του ChatGPT.

Χαρακτηριστικά παραδείγματα προτροπών όπως «Βρες την πιο αθόρυβη ασύρματη σκούπα για μικρό διαμέρισμα» ή «Χρειάζομαι δώρο για την τετράχρονη ανιψιά μου που λατρεύει την τέχνη» θα ενεργοποιούν αυτόματα το νέο εργαλείο. Η πρόσβαση είναι επίσης διαθέσιμη μέσω μενού.

Εμβάθυνση της OpenAI στο ηλεκτρονικό εμπόριο

Η κίνηση έρχεται μετά την εισαγωγή του Instant Checkout τον Σεπτέμβριο, που επιτρέπει στους χρήστες να ολοκληρώνουν αγορές απευθείας μέσω ChatGPT από επιλεγμένους εμπόρους.

Η OpenAI σημειώνει ότι στο μέλλον το "shopping research" θα συνδέεται απευθείας με το Instant Checkout, μετατρέποντας την έρευνα αγοράς σε ολοκληρωμένη διαδικασία αγοράς μέσα στην πλατφόρμα.

Η εταιρεία τονίζει ότι τα αποτελέσματα του εργαλείου είναι οργανικά και βασίζονται αποκλειστικά σε δημόσια διαθέσιμες πληροφορίες από sites λιανικών πωλήσεων, ενώ διαβεβαιώνει ότι δεν μοιράζεται τις συνομιλίες των χρηστών με τρίτους.

Ωστόσο, αναγνωρίζει ότι ενδέχεται να υπάρξουν λάθη σε διαθεσιμότητα ή τιμές προϊόντων.

Το "shopping research" ξεκινά να διατίθεται σε χρήστες των προγραμμάτων Free, Go, Plus και Pro που είναι συνδεδεμένοι στο ChatGPT.

Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Σχετικά Άρθρα