Πολιτική

Yoda.gr: Το online supermarket που αλλάζει τα δεδομένα στην αγορά


Στην περαιτέρω ανάπτυξη και διεύρυνση της αγοράς, στοχεύει η είσοδος του yoda.gr, της πρώτης online εταιρείας του κλάδου που δημιουργήθηκε από έμπειρα στελέχη του οργανωμένου λιανεμπορίου, σύμφωνα με τα όσα ανακοίνωσαν σε σημερινή συνέντευξη τύπου οι Γιάννης Χήτος Προέδρος ΔΣ στο yoda.gr και Βασίλη Στασινούλιας Διευθύνων Σύμβουλος. Το yoda.gr, αποτελεί ένα αμιγώς online supermarket, χωρίς την ύπαρξη φυσικού καταστήματος, ξεκινώντας επίσημα τη λειτουργία του από τον Νοέμβριο και στοχεύοντας στην διεύρυνση του συνόλου της αγοράς του online λιανεμπορίου στην Ελλάδα.

Στο πλαίσιο της ανακοίνωσης της έναρξης λειτουργίας του yoda.gr, ο Γιάννης Χήτος σημείωσε: Η παγκόσμια τάση των online supermarket δεν έχει αποτυπωθεί στην Ελληνική Αγορά. Η δυναμική μας είσοδος θα δημιουργήσει σίγουρα νέα δεδομένα για το online, του οποίου η διεύρυνση εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τη δική μας αξιοπιστία και ανάπτυξη. Το online supermarket θα κερδίζει συνεχώς μεγαλύτερο μερίδιο δεδομένου ότι οι καταναλωτές, θέλουν να κάνουν τις αγορές τους γρήγορα, ευέλικτα και αξιόπιστα

Η φιλοσοφία της δημιουργίας του yoda.gr το οποίο ξεκινά από την περιοχή της Αττικής ακολουθεί την ευρωπαϊκή τάση των online supermarket, τα οποία καταλαμβάνουν μεταξυ 5%  εως  10% του συνόλου της λιανικής , τάση που δεν έχει, μέχρι σήμερα, αποκτήσει την ίδια δυναμική στην Ελληνική αγορά, στην οποία το αντίστοιχο ποσοστό είναι αισθητά κάτω του 1%. Κεντρική επιδίωξη του yoda.gr είναι η παροχή ποιοτικών προιόντων, μέσα από μια εύχρηστη ηλεκτρονική πλατφόρμα, με ιδιαίτερη έμφαση στην αξιοπιστία της διανομής. Φιλοδοξεί να εξελιχθεί, μέσα στην επόμενη τριετία, ένας σημαντικός  πάροχος της on line  αγοράς, στοχεύοντας σε σημαντικά μερίδια στο online λιανεμπόριο. 

O Βασίλης Στασινούλιας σημείωσε σχετικά: Το οργανωμένο λιανεμπόριο στην Ελλάδα υφίσταται πολύ μεγάλες αλλαγές, με σημαντικές ανακατατάξεις αναφορικά με τους παίκτες της αγοράς. Σε αυτά τα διαμορφούμενα νέα δεδομένα, το online μπαίνει δυναμικά στην αγορά. Στόχος δεν είναι η διεκδίκηση μεριδίου από τον σημερινό όγκο του online αλλά η διεύρυνση της ίδιας της αγοράς, δημιουργώντας νέα δεδομένα για το ηλεκτρονικό λιανεμπόριο, στο οποίο ευελπιστούμε ότι θα έχουμε σύντομα ηγετική θέση.  

Το yoda.gr θα διαθέτει, σε πρώτη φάση, όλες τις βασικές μονάδες ανάγκης των διαρκών καταναλωτικών αγαθών, συμπεριλαμβανομένων φρέσκων προϊόντων και  προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας, ενώ η διανομή πραγματοποιείται από την ίδια την εταιρεία με αποκλειστική μίσθωση και χρήση ψυχόμενων βαν και άριστα εκπαιδευμένων οδηγών–μεταφορέων, που εξασφαλίζουν την απόλυτη τήρηση των ποιοτικών προδιαγραφών και την άριστη εξυπηρέτηση.

Σύμφωνα με έρευνα του Convert group, για την Ελληνική αγορά, οι online αγορές προϊόντων λιανικής αναμένεται να δεκαπλασιαστούν μέσα στα επόμενα 4 χρόνια, παρουσιάζοντας κύκλο εργασιών κοντά στα  400  εκατομμύρια ευρώ. Οι σχετικές προβλέψεις μάλιστα προσδιορίζουν το μερίδιο των αμιγώς online supermarket σε περισσότερο του 30%.

Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις